04 август 2008

Zen of C

Днес ще имам най- вероятно 2 поста. Този който четете в момента(както и много други) няма да бъдат преведени на английски в другия им блог. Другия обаче, който ще постна след този(най- вероятно вече сте го видели над този) ще бъде преведен. И без това не пиша много в английския блог, реших че е добра идея да сложа малко content в него. Та този пост сега е нещо като мини доклад за предишния ми пост за стратегията ми с непродуктивността ми. Днес се бях наспал, прегледах няколко лекции от тук и излязох да побягам. Не го бях правил от доста време, но освен че бях супер извън форма, също така си взех книга. Така известната K&R. Качих се на шуменското плато и отидох на едно място където досадните нормални хора не ходят през уйкенда(парадоксалното е че е близо до кафето, където е гъч по принцип). Там разбира се се отдадох на четене. Супер ден :D

Няма коментари: