17 август 2008

Откровенията на един руски "Кибер нинджа" :D:D:D

От този случаен руски блогер(на английски е, може да четете, ако ви е страх от руския език) разбираме че вероятно повечето руски атаки по грузински сървъри са дело на script kidies. Както самия блогер, много руски хлапета просто теглят готови скриптчета, които пращят http рикуестове към грузински сървъри и рефрешват от време на време. Авторът на поста дори пише свои .bat файл с който да атакува врагът. За това заслужава медал "Герой на Руската Федерация" :D Сериозно, разочарован съм от братушките, за малко ме накараха да си мисля че там на север имат сериозни хора, а то блогери с .bat файлове :D Братушки, научете се на shell скриптове поне :D не се излагайте с windows .bat файлове :D Прочетете статията, както каза един случаен коментар в интернетът, това щеше да е смешно ако не бяха танковете. Сега за разлика от предишния ми пост по темата, не ме е страх от руски кибер нинджи :D очевидно със своите 9 месеца опит като програмист съм по компетентен от цялата червена кибер армия :D

Няма коментари: