06 септември 2008

Twitter имал полза

Може да сте чували за http://twitter.com. Това е популярен инструмент за микро-блогинг. Дълго време не се занимавах с него, защото ми е беше безполезен, много хора го ползват просто за да пишат какво правят, и тъпите им MySpace приятели да знаят какво правят, сякаш на някого му пука. Пример:

Мия си косата- 45 minutes ago

чопля си носа- 30 minutes ago

Сърби ме скротумът- 15 minutes ago

Може да видите че имам малък Twitter уйджет в блога ми. Идеята ми е че вече имам стабилно количество посетители(разбирайте че всекидневно поне 10 човека влизат тук :D) И сега вместо да ми се налага по междудругото в различин блог постове да пиша разни дребни новини, свързани с нещо което съм написал в някой друг пост по междудругото, просто ще преместя тази цяла линия от мисли в тои малък уйджет за малки новини свързани с това какво правя, и с какво се занимавам(няма да видите неща от рода на "Сърби ме скротумът" Освен ако не съм пиян. Повечето неща ще са новини свързани с блога, аз не съм много интересен(всъщност съм интересен, но не ми е интересно да се правя на интересен) за това ще пиша повече за нещата които правя свързани с блога или други мои проекти, от колкото за нещата които правя свързани с други дейности от живота ми, като личната ми хигиена и състоянието на скротумът ми. А сега просто за забавление, незнам дали знаете, но Twitter имаха доста проблеми с големия брой потребители които се бяха навлекли по едно време, и сайтът им досат често крашваше, като пародия на това ето едно клипче:

http://www.techcrunch.com/2008/08/08/the-rise-and-fall-of-twitter/

Няма коментари: