24 септември 2008

Трябват ни повече псувни във вестниците!

Нямах няколко дни нет, за това не ъпдейтвах от известно време. Днес, понеже ми пуснаха отново нета, реших да понаваксам малко от изпуснатото. Разбира се, в предишен блог пост бях споменал че svejo.net ми е безполезен сайт, защото голяма част от съдържанието ми е безинтересно, за разлика от други подобни сайтове, които посещавам, обаче от там ми идва трафик понякога, така че от време на време преглеждам ако има някакви коментари оставени там за публикациите ми, или ако случайно намеря някой интересен пост, и днес чета че някакви мутри пребили някакъв журналист. Хм, да взема да блогвам за това ли? Нее, не е в мой стил, може би сте забелязали че избягвам поличитески теми, май само един път писах за Русия и Грузия и толкоз. Политика, икономика, социология, майната му на това, аз съм нърд, кефя се на технологии, музика, изкуство, за това блогвам. Разбира се реших поне да спомена това събитие с журналиста, всъщност, ще спомена още някой неща, които други блогери крещят, става въпрос за оня протест, срещу шпионирането, както и онова дето ония мутри щели да махат анонимноста на нета, или някакви такива измислици, защо не блогвам за тея работи? Имат общо със технологията до известна степен, интернетът е основната технология, която позлвам, засяга ме. Е, други хора блогван за това, още един, дето само говори не му трябва на блогосферата, трябват ни повече артисти. Ами, всъщност майната му на всичко. Да сменим темата на нещо което ИМА значение. Например, майната му, не ми се блогва, пише ми се поезия:

Шибаните хора, с шибани идеали,
шибани ченгета, с шибани морали,
шибани дебелаци, и шибани лайняри,
майната им,
шибана е тайната им,
със лопати в гъзовете,
всички просяци ще мрете!


Толкова много обичам тая шибана дума, шибано, шибано, шибано....

Няма коментари: