01 ноември 2008

Публикуваха един от постовете ми в новия Home Linux

Вчера излезе новия брой на Home Linux. Статията ми диктатурата в опън сорса е на 5-та страница, отделени са и 3. Искам да благодаря на хората които правят този проект, въпреки че сте пълни аматьори в сферата на публицистиката, си личи че се кефите на проекта си. Обаче се надявам следващия път да има повече материали, сериозно момчета, този брой сте си го изсмукали из пръстите. Стига съм се фукал с това че са ме публикували някъде.

In other news, изминалата седмица беше доста напрегната в даскало и нямах особено време да се занимавам със някой от проектите си, ще видя до къде ще мога да ги докарам и ще ви държа в течение.

Това е за сега от мен, както вероятно сте забелязали, изминалия месец имах доста малко публикации, надявам се сега да има повече. Ако остане време, довечера ще поста нещо, което може да ви се стори интересно.

Няма коментари: