03 ноември 2008

Ъпдейт относно туториъла(отново)

За съжаление загубих черновата на втората част от туториъла ми за python(да, и бекъпа е загубен), за щастие обаче всичкия код е запазен, следователно не всичко е загубено. Смятам да сменя стратегията. Тъй като така и така трябва да почвам от начало, ще публикувам всяка част като блог пост(както правих с първата част). Така ще си осигуря материал за писане за следващите няколко седмици, също така имам възможност да напиша още код и самия аз да поекспериментирам със turtle модула.

Наистина мързелът ме е налегнал напоследък, но мисля че се оправям. Днес си изчистих стаята, което говори че има надежда да свърша този туториъл някога. Блог постовете ще бъдат редактирани, но не толкова мощно колкото черновата на първата част, но няма и да са толкова сурови както оригиналните постове за python(тези пълни с грешки и тъпи изцепки от моя страна).

Други новости около мен, които бих написал в twitter, но ме мързи са:

Зарибих се да играя шах, супер слаб съм, но се уча.

Почнах малко тренировки, когато имам време бягам, лицеви преди лягане и други упражнения, компа изтощава и имаш нужда от малко тонус, всичко освен бягането е в домашни условия.

Даскалото си е все така скука, но имам най високата оценка по математика от целия клас, на последното контролно: 4.50 :D супер много, но повечето други хора имат 2-ки и 3-ки, а само аз имам едно гордо 5 в дневника, имам уча повече по математика.

Това е за сега.

Няма коментари: