26 юли 2008

Новия интерфейс на Last.fm

Last.fm имат нов интерфейс. Реших да напиша някой неща за него. Стария си ми харесваше, но новия има някой интересни неща, макар и да не ми харесва толкова колкото стария, има неща които компенсират лошия дизайн :D Да започнем със скапаните неща които са направили със сайта.
  1. Информацията в стария интерфейс беше разпределена хоризонтално, имаше инфо бар от страни, където можеше да слагаш инфо за себе си, в средата имаше статистики, и от другата страна имаше няколко допълнителни екстри, като shoutbox-а който е нещо като чат между потребителите, инфо за приятели и групи в които членувам и такива нещо. Всичко си беше супер лесно за намиране защото беше в една равнина и повечето се събираше на един екран, и скролването на долу беше малко, веднага можеше да видиш дали някой не ти е писал, и какви групи си слушал на скоро. Сега нещата са подредени вертикално, най от горе имаме инфо, под това имаме статистики, под статистиките е шаутбокса, най от долу, точно така, ако искам ад видя дали някой ми е писал трябва да скролна най до долу. А и скролването си е много по принцип, преди повече неща се побираха на екрана, сега по малко.
  2. Самия външен вид е супер грозен. Не стига това, ами и сайдбара е по широк от преди, това дава възможност за слагане на повече инфо в него, но имам различни уиджетси които са направени за тесния сайдбар и сега изглеждат грозно в широкия. Същото се отнася и за медия плейърът, той също е много грозен.
  3. Стига за профилите на смотаняците като мен, ами профилите на изпълнителите? същите говна, нещата са подредени вертикално, а не хоризонтално, както преди и трябва да е скрулва повече. Вярно че сега е по лесно да се гледа сайта с iPhone, да разбира се, 1 милион iPhone-а са по важни от 100 000 000 pc-та :D(в този случай говоря през гъзъ си, всъщност няма конспирация, просто дизайнерите им са тъпаци)
Така, Да видим сега позитивните неща:
  1. Статистиките са по добре организирани, вече не трябва да чакам до края на седмицата за да видя статистиката си за последните 7 дена.
  2. Ъъъъ други подобрения? Не се сещам :D

Така, виждате че нещата не са много добре, но няма значение, аз и без това не ползвам Last.fm толкова много, само си гледам статистиките и търся инфо за банди и работи, така че не ми пречи че трябва да скрулвам до долу за да видя дали някой ми пише, и без това не ми пука :D

Няма коментари: