25 юли 2008

нощите безсънни...

Най обичам нощите,
да влизам тайно в къщите,
да чукам по прозорците,
да бъркам в чекмеджетата.

да тичам във антретата,
да мляскам край хладилника,
увивам се в пердетата,
навивам им будилника.

Нощите безсънни стават за съседите,
и кошмарът продължава през деня,
нямам нищо хубаво вече в себе си,
само тая весела луна...

Най обичам нощите,
да влизам тайно в къщите,
да чукам по прозорците,
да бъркам в чекмеджетата.

Нощите безсънни стават за съседите,
и кошмарът продължава през деня,
нямам нищо хубаво вече в себе си,
само тая весела луна...

Песента е на група Глоба, казва се Нощите от демото им "На Обратно(демо)"

момчетата са от Шумен, и аз съм от този град по случайност, но не ги познавам. Текстовете им са некви психарски по принцип. Новия ми блог си е по- психарски от другите ми провалени опити в блогерството. Така и не се научих да се кефя на блогване. Това е трети(или четвърти) опит. Ще видим какво ще излезе. Очаквайте всичко, компютри, музика, убийствен хумор и убийствено задръстени постове. Тук няма да четете за цирея на задника на Бритни, а ще четете за начина по който дадена група брутално изсвирва някой мош парт, или как някоя компания преебава клиентите си с тъпи DRM защити(apple обичам те, но това не значи че не си задник), или как съм се напил със приятели, само дето приятелите ми не пият :D или поне не се напиват, освен един който има черен дроб с размера на малко теле, но с него избягвам да пия :D

Няма коментари: