08 август 2008

24 часа

Моментът в който поствам това, е доста близък до момента на 24-тия ми буден час. Снощи не спах. По принцип си лягам към 3,4-ри часа, но тази вечер реших да остана буден, сутринта в 5 и 30 когато започна да изгрява слънцето излязох и бягах 1 час из града, много е готино когато чалгията я няма по центъра, спокойно е и само преобърнатите казани с боклуци напомнят за пиянките които са се разкарвали снощи из града. На скоро си купих mp3-ка, защото старата здаде багажа още преди много време и все се канех да си взема нова. Има нещо много яко в това да слушаш ролинг стоун и Джими Хендрикс докато бягаш срещу изгряващото слънце. Хипи хипи Халеуя... :D Както и да е, имам намерение да го направя нещо като навик, не, безсънието вече си ми навик, имам предвид ранното излизане и бягане. Особено когато почне даскалото, единствения проблем ще е че ще ходя потен и мазен на даскало и всеки ден, всъщност ще ми е кеф, защото и без това търся ефективен начин да дразня чалгарите :D Да им е гадно, аз имам дробове за които да се грижа, чрез бягане и спорт. Сега се сещам за един труден проблем, ако ще ставам вече в 5 часа за да бяга,м това означава че ще трябва да си лягам в 11, което означава че нощите вече няма да са безсънни, споко, няма да променям името на блога, просто преминавам на бостанско време :D Но това е само теория, ще видя дdли това ще се случи, или просто ще ме мързи да си променям навиците, ако не стане, винаги има резервния вариант от спане до обяд и следобед бягане на платото със бира и добра книга(за сега това е книгата за С, бтв напредвам стабилно). Джими Хендрикс RLIL3Z!

Няма коментари: