07 януари 2009

Ново приключение!

Понеже вече нямам особено много време за блогване и програмиране, реших да пенсионирам този блог. Първият пост тук е направен на 25 Юли 2008 година. Това е доста време. За това време сайтът е посетен от 1213 човека. Мамка му! Средно по 300 на месец! 60% от тези хора са влизали тук само веднъж. Тяхна загуба. 14 човека сте влизали повече от 200 пъти(вие не спите ли бе :D). Този блог е първия ми сериозен опит в блогерството. Въпреки усилията ми имам чувството че не успях да постигна много. Целта на този блог е била да се науча да блогвам. Научих се вместо това да пиша(полуграмотно) интересни неща. Научих доста неща за публиката ми(благодарение на гугъл аналитикс) и също така научих много неща за себе си.

Въпреки че пенсионирам блога, аз далеч не съм готов да се пенсионирам. Това че съм доста зает сега с учене не означава че няма да намирам време за блогване, дори съм по убеден че трябва да намеря такова време. Много скоро ще стартирам нов блог с който смятам да ви сритам шибаните задници! Точно така, новия блог ще има супер сили, като например ще може да говори с риби! :D

Искам да благодаря на svejo.net за тези 60% от 1213 човека, които са посетили сайта ми само веднъж! Повечето са от вас :D Другата част, макар и по малка, е по важна за мен, и смятам да даря тази аудитория със супер мега екшън блогинг!

Искам да благодаря на тези 14 човека които са влизали в сайта ми повече от 200 пъти! Сериозно, макар да сте само 0.75% вие сте най важните :D

В крайна сметка този блог е провал, но беше забавен провал. Готов съм за следващия си провал. Дано е интересен провал. Имам чувството че ме чака провал, но...

Няма коментари: